شرکت طراحی سایت

Wiki Article



تم ها
نکته بعدي که بايد در مورد وب سايت هاي وردپرس بدانيد اين است که بايد يک پوسته وردپرس جداگانه خريداري کنيد .

در حالي که، بله، وردپرس چند گزينه رايگان و پولي ارائه مي دهد، اگر بازار آنلايني مانند ThemeForest را بررسي کنيد، تنوع بسيار بيشتري خواهيد يافت .

در آنجا، مي‌توانيد تم‌هاي حرفه‌اي طراحي‌شده را که متناسب با دسته‌هاي مختلف وب‌سايت هستند، مانند وبلاگ، وب‌سايت تجارت الکترونيک يا بازار ، سايت املاک و غيره مرور کنيد .

نحوه طراحي وب سايت - تم هاي وردپرس
هنگامي که يک تم را پيدا کرديد، مي توانيد آن را از طريق ThemeForest خريداري کنيد و فايل زيپ آن را براي آپلود در وب سايت وردپرس خود دانلود کنيد.

پلاگين ها
يکي ديگر از مواردي که واقعاً وب‌سايت‌هاي وردپرس را از بقيه پلتفرم‌هايي که به آن اشاره خواهيم کرد متمايز مي‌کند، امکان افزودن افزونه‌ها براي سفارشي‌سازي بيشتر وب‌سايت شما است.

افزونه هاي وردپرسي وجود دارد که به شما امکان مي دهد تجزيه و تحليل ها را به هم متصل کنيد، يک فروشگاه آنلاين ايجاد کنيد، طراحي خود را به راحتي تغيير دهيد، اشتراک گذاري محتواي وبلاگ را آسان کنيد و موارد ديگر.

اغلب، امکان افزودن و استفاده از هزاران افزونه باعث مي‌شود مردم وردپرس را انتخاب کنند، اما اگر چيز بسيار ابتدايي‌تري مي‌خواهيد، گزينه‌هاي بيشتري داريم.

فضاي مربعي
Squarespace يک سازنده وب سايت با کشيدن و رها کردن آسان است که به کاربران بدون تجربه طراحي وب سايت کمک مي کند تا يک وب سايت زيبا ايجاد کنند که بتواند براي اهداف آنها کار کند. به علاوه، لازم نيست نگران ميزباني خارجي باشيد.

با Squarespace ، مي‌توانيد يکي از گزينه‌هاي قالب وب‌سايت آن‌ها را بر اساس نوع سايتي که مي‌خواهيد ايجاد کنيد انتخاب کنيد و سپس از آنجا سفارشي کنيد.

چگونه يک وب سايت طراحي کنيم - قالب هاي Squarespace
از داشبورد Squarespace خود، مي توانيد صفحات را به راحتي اضافه، ويرايش و حذف کنيد. مي توانيد يک وبلاگ به وب سايت خود اضافه کنيد، ناوبري صفحه ثانويه و موارد ديگر ايجاد کنيد.

Squarespace همچنين به ابزارهاي وب سايت خاصي مانند Google Analytics متصل مي شود و به شما امکان مي دهد اطلاعات لازم SEO را براي رتبه بندي در نتايج جستجو وارد کنيد.

پيکسپا
Pixpa يک پلتفرم همه کاره بدون کد براي سازندگان و کسب و کارهاي کوچک براي ايجاد وب سايت هاي زيبا و حرفه اي با فروشگاه آنلاين داخلي، وبلاگ و گالري هاي مشتري است. پلتفرم همه کاره Pixpa همه چيزهايي را که براي نمايش کارهايتان، به اشتراک گذاشتن ايده ها و فروش آنلاين چيزهايتان نياز داريد، بدون دانش کدنويسي، دارد.

ساختن وب سايت خود در Pixpa بسيار آسان است. با ثبت نام براي يک دوره آزمايشي کامل 15 روزه شروع کنيد. يک الگوي انتخابي خود را به عنوان نقطه شروع انتخاب کنيد. Pixpa بسياري از قالب‌هاي خيره‌کننده، پيکسل‌آميز و سازگار با موبايل را ارائه مي‌دهد. شما مي توانيد طراحي سايت خود را با استفاده از يک ويرايشگر سبک بصري ساده و قدرتمند سفارشي کنيد. افزودن صفحات به وب سايت شما با صفحه ساز کشيدن و رها کردن Pixpa بسيار آسان است.

با انبوهي از ابزارهاي داخلي مانند مدير سئو ، پنجره‌هاي بازشو بازاريابي، نوار اعلاميه و موارد ديگر، براي شروع افزايش ترافيک و تبديل سرنخ‌هاي بيشتر به پلاگين اضافي نياز نداريد.

Wix
يکي ديگر از سازنده هاي وب سايت با کشيدن و رها کردن که وب سايت شما را براي شما ميزباني مي کند Wix است. به سادگي قالب هاي وب سايت آنها را مرور کنيد تا يکي را پيدا کنيد که مناسب شما باشد و شروع به سفارشي سازي کنيد.

چگونه يک وب سايت طراحي کنيم - قالب هاي wix
Wix از نظر ويژگي ها و نحوه ايجاد و سفارشي سازي صفحات وب سايت خود بسيار شبيه Squarespace است.

شما همچنين مي توانيد به تجزيه و تحليل و سئو دسترسي داشته باشيد يا يک برنامه وابسته با وب سايت Wix خود ايجاد کنيد، که يک عملکرد ضروري براي هر کسي است که اميدوار است يک وب سايت موفق بسازد و کسب درآمد کند.

Shopify
آخرين پلتفرم وب سايتي که مي خواهيم پوشش دهيم Shopify است . در حالي که وب‌سايت‌هاي Shopify بسيار کمتر قابل تنظيم هستند، اما براي فروشگاه‌هاي آنلايني که مي‌خواهند محصولات خود را بدون دردسر شروع به فروش کنند، مناسب هستند.

شما همچنان يک تم فروشگاه را براي ايجاد ظاهر و احساس وب سايت انتخاب مي کنيد که با برند شما مطابقت داشته باشد، اما گزينه هاي سفارشي سازي شما بسيار محدودتر است.

چگونه يک وب سايت طراحي کنيم - تم هاي shopify
يکي از دلايلي که Shopify بسيار محبوب است، بازار اپليکيشن آن است. برنامه هاي شخص ثالث زيادي براي انواع راه حل هاي تجارت الکترونيک مانند مديريت موجودي، حمل و نقل، بازاريابي، پشتيباني مشتري و غيره وجود دارد.

اطمينان حاصل کنيد که برخي از اين برنامه هاي امنيتي را نيز نصب کرده ايد که مي توانند از وب سايت شما در برابر حملات محافظت کنند و همچنين در صورت بروز هر گونه اختلال، فروشگاه شما را بازيابي کنند.

سپس هنگامي که يک موضوع را انتخاب کرديد، به سادگي آن را here در فروشگاه آنلاين Shopify خود فعال کنيد، محصولات خود را اضافه کنيد، مقداري کپي وارد کنيد و بيشتر کار انجام شده است.

المنتور
آيا به دنبال ايجاد يک وب سايت وردپرسي بدون شکستن دندان هاي خود با کد هستيد؟ ويرايشگر بصري کشيدن و رها کردن Elementor به کاربران امکان مي‌دهد تا وب‌سايت‌هاي جامع و خيره‌کننده در مقياس ايجاد کنند.

تصويري از تم هاي وب سايت Elementor.
کاربران مي توانند از بين هزاران قالب وب سايت از پيش طراحي شده و کاملاً واکنش گرا انتخاب کنند يا با استفاده از تم Hello Elementor سايت خود را ايجاد کنند. سبک و مينيمال، Hello موضوع انتخابي براي طراحان وب است که به دنبال ايجاد يک وب سايت کامل، از ابتدا هستند.

Elementor هنگام ساخت يک وب سايت WooCommerce زندگي را بسيار آسان مي کند. با ايجاد آن‌ها با Elementor، صاحبان فروشگاه‌هاي آنلاين مي‌توانند از فرآيندي که اغلب يک فرآيند ساخت وب‌سايت پيچيده و با کد سنگين است دور بزنند. نتايج نهايي، فروشگاه‌هاي آنلاين با طراحي سفارشي و بي‌نقص پيکسلي هستند که تضمين مي‌کنند مشتريان شما را راضي کنند.



طراحی سایت: پکیج حرفه ای 2021 + هزینه مناسب و پشتیبانی

Report this wiki page